-->

18 Eylül 2017

alo

Hayatımı, ne istediğimi anlamaya ve anladığımı da hayatıma aktarmaya çalışarak geçiriyorum.
Bazen bulduklarımın, aslında aradığım olmadıklarını anlıyorum ama harcadığım zamanı düşününce, sırf o zamana yazık olmasın diye zart diye hayatıma sokuveriyorum. Bu insan ilişkilerimde de öyle oluyor.
Tabii bulduğumu, zamana verdiğim değerden dolayı hayatıma sokunca, hayatımın da içine sokulmuş oluyor. Bunu ise belli bir süre sonra anlıyorum. Veya bazen yıllar sonra anlamış oluyorum.

Buna rağmen, hayatımdaki olanları veya olmayanları kendi tercihlerimle yaşadığım için, huzursuz olmuyorum. Hatta aradığımın aslında o olmadığını anladığımda daha bi rahatlıyorum desem yeridir. Üstelik bu rahatlama derinden ve içten bir rahatlama. Çünkü üzerimden kalkan o yükün artık olmadığını tüm bedenimle hissediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.