-->

21 Mayıs 2017

ilişki öldü beybi

Bi kaç saat önce sıkıcı bi filme dalmışken ve bitmeye yakın iyice saçmalarlarken bir anda üçüncü sınıf erotik lezbiyen filmine dönüştü. O anda yatakta çıplak olan iki kadının da bedenini çekici bulduğumu ama aslında sarışın olanı daha çok beğendiğimi fark edip, osbir çekmeye başladım.

Doğrusu uzun zamandır kadın bedenine bakarak osbir çekmişliğim olmadığı için o anda kendimi bi garipsemedim değil. Sonuçta beğeni olarak erkek bedenini daha çekici buluyordum ve bu yüzden osbir malzemem hep erkek bedenleri olmuştu.

Hatta, en son, ne zaman bir kadın bedenine bakarak osbir çektim dersem, onu bile hatırlamıyorum. Galiba 10 yıldan fazla olmuştur. Ne zaman bir kadını siktiğimi düşünerek osbir çektim dersem sanırım o da rahat bi 5 yıl olmuştur.

Ama bu akşam yılları falan ezdim geçtim galiba.
Çünkü kadını baya ciddi anlamda arzuladığımı ve hatta onunla birbirimize girip çıktığımızı düşünürken bir yandan da seviştiğimizi düşünüp boşaldım.

İlk saniyelerde garip gelen bu his, boşalmaya yakın ve boşalma anında inanılmaz bir zevke dönüşmüştü. Sanki, sevmeme rağmen, uzun zamandır yemediğim bir yemeğe, şimdi tekrar kavuşmuşcasına yemek gibi bir zevkti.

Belki bunu daha sık tekrarlamalıyım, belki de başka bir şey.
Ama aklımda şu var ki; hazır bugünlerde ereksiyon sorunu yaşıyorken, yani artık sikim kalkmıyorken belki de kendimi, güzel kadın bedeninin yardımıyla iyileştirebilirim.

Şimdi iyileştirmek falan diyorum ama doğrusu ki şu ki; sikimin kalkmaması benim için sorun değil.

"Benim için sorun değil" diyorum ama ne yazıkki Öküz Herif sikimin kalkmamasına ve hatta bugünlerde benim hiç seks yapmak istemiyor oluşuma fena halde tepki gösteriyor.
Hatta dün bana baya kızdı ama kızıyor olmasına rağmen, ben sakinliğimi bozmadığımdan karşılık vermeyince, o da sinirini içine atıp biraz daha oturduktan sonra kalktı evine gitti.

Sabah uyandığımda üst üste "senin yüzünden uyuyamadım, senin yüzünden uykum tutmadı, sebebini de zaten biliyorsun" gibi onlarca mesaj atmıştı.
Ben de "uyuyamadıysan suçu bana atma, doktora git" diye cevap yazdım.

Evet, canın bi tanecik sikimin kalkmamasını ben sorun etmiyorum, ama ne yazıkki, Öküz Herif için bu büyük bir sorun.

Geçen yine, çok fazla "seks yapalım" diye üstelediğinde ve hatta ben istemiyor olmama rağmen, o beni zorla soymaya kalkıştığında, "eğer illa seks yapmak istiyorsan, başkasıyla yapabilirsin. benim sikimin kalkmasını bekleme. Çünkü öyle görünüyorki bugünlerde sikim, çiş yapmak dışında bir işe yaramıyor. Ama senin seks ihtiyacın var ve bunu karşılama hakkına sahipsin." dedim.

Ben böyle deyince o mırın kırın etti ve sonra da "başkasıyla seks yapacaksam, o zaman niye beraberiz" dedi.
Ben de "haklısın ama gördüğün gibi seks yapma isteğim sıfır ve sikim hiç kalkmıyor. sen de sikimin kalkmasını beklemek yerine başkasıyla yapabilirsin. seni seksten mahrum etmeye hakkı yok." dedim. Bu cümlem üzerine Öküz Herif yüzünü ekşitince, bende dayanamayıp "her gün, günde 4-5 hatta 6 defa seks yaptığımız zamanlarda oldu. o zamanlar ne kadar normalse, şu an hiç istemiyor olmam da o kadar normal. o yüzden lütfen beni kötü hissettirmeye çalışmayı bırak." dedim ve konuyu zorla kapattırmış oldum.
Aradan bir kaç dakika geçtiğinde kavga etmek için bir kaç defa atak yaptı ama pek umursamadım ve gün kavgasız bir şekilde bitmiş oldu.

Her neyse işte ama durum böyle. Yani bugünlerde, seks yapmayı inanılmaz yorucu ve amelece bulduğumu söylemeden de edemeyeceğim. Hayatın devamı için gerekli, ama benim için şu sıralar fazlasıyla gereksiz bir uğraştan başka bir şey değil. muck bye.

9 yorum:

  1. Sevdiğin ama zaman zaman nefret ettiğin insanın, senin yazılarını okuması biraz korkutucu benim için. Bundan dolayı yazdığım yazıları, yakın olduğum insanlarla paylaşasım gelmiyor. Korkumun sebebi asıl benliğimin ortaya çıkmasından değil. Tamam bunun da etkisi var ama, yine de paylaşmak istemiyorum işte. Bu durumu hem Öküz Herif, hem arkadaşların için nasıl aştığını kısaca anlatır mısın? :)

    YanıtlaSil
  2. benimki zaten kolay. önce senin analizini yapalım, sonra benim nasıl aştığımı konuşuruz:

    korkuların ne? bunları uzun uzun konuşalım; neden paylaşmak istemiyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Aslında yorum olarak yazasım gelmiyor. Mail yoluyla konuşsak olur değil mi? Yaklaşık 1 yıl önce mail atmıştım sana. Verdiğin öneriler iyiydi fakat hepsi maziye karıştı. Eğer kabul edersen, en kısa sürede mail atmayı çok isterim.

    YanıtlaSil
  4. @annegünlüğü :) sağ ol.

    @adsız, mailleşmeyelim. gizliliğin sana kalsın. burdan devam edelim pls. tşk.

    YanıtlaSil
  5. Vazgeçtim salla. Seviliyorsun bu arada.

    YanıtlaSil
  6. heveslendirip, kursakta bırakanlardan nefret ederim. her konuda.

    YanıtlaSil
  7. Ben de böyle söylenilince, pişman olup yapasım geliyor. Tamam anlatacağım fakat bu yazının altında değil, çok kirlettim burayı. Gelecek yazında, söz.

    YanıtlaSil
  8. Eskiden yazdığın yazılara inanırdım ama artık yazdığın hiçbir yazıya inanmıyorum. Bunu acaba bu mu yaşadı yoksa başkalarının hayatından bir kesit mi araklayıp yazdı diye düşünmeden edemiyorum. Keşke şu üstteki basın açıklamasını yapmasaydın. Yazdıklarının bütün inandırıcılığı kayboldu gözümde.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.