-->

29 Mayıs 2016

Dark Room

Ne tür bi ilişki yaşarsanız yaşayın, hepsi boktan. Hiçbiri süper değil ve ne yazıkki şimdi fark ettim de; süper bi ilişki ararken onlarca kişiyi mundar ediyoruz.
Tamam tamam vurmayın, siz bir şey yapmadınız, hep ben mundar ettim, bu kadar pisliği ben tek başıma bulaştırdım etrafa..

Ama benim etrafı pisletmeme rağmen, biliyorsunuz ki; ilişkilerin hepsi sorunlu, çünkü biz sorunluyuz. Hayat denilen şu belediye çukurlarıyla dolu yolda, gözümüz kapalı bir şekilde yürürken düştük ve kırılmaması gereken yerlerimiz kırıldı.
Güvendiğimiz insanların yatağında uyuya kaldıktan saatler sonra uyandığımızda, içimizden bir şeyleri söküp almış olduklarını fark ettik, eksildik.

Geçmişimiz, anne babalarımıza anlatamayacağımız kadar karanlık ve dönüp bakmaya da korkuyoruz. Belki de bu yüzden olsa gerek; sorunlarımız bitmiyor, bu yüzden sorunluyuz.

Pis bir geçmişinizin olması önemli değil. Sonuçta olanlar olmuş ve artık tüm olmuşları kabullenerek onları aşma zamanı geldi.
Evet götünü siktirmeye karar verdiğinde küçük bir çocuktun, evet taciz edilmek ilk başlarda hoşuna gitmişti, çünkü seninle başka şekilde ilgilenen olmuyordu.
Küçük bir çocuk olduğun için; o masum, süt kokulu bedenine dokunmalarına izin verdikçe, onlar tarafından daha çok seviliyorsun sandın. Ne kadar dokunurlarsa o kadar çok sevileceksin sandın. Yani; Seni el üstünde büyüterek kandırdılar.

Ama şimdi artık siktir et tüm olanları. Hepsi geçmişte kaldı. İyileşebilirsin, bu artık sadece senin elinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.