-->

14 Haziran 2015

nezaket

Sıkıldım her şeyden. Yalancıktan selamlaşmalardan, yürütmek zorunda kaldığım komşuluk ilişkilerinden, soruşmak zorunda kaldığım arkadaşlıklardan hepsinden sıkıldım. Kimsenin beni tanımadığı bir yerde sağır ve dilsiz bir adam veya hafif terelli biri olarak yeniden hayata başlamak istiyorum. 
Hafif terelli olmak güzel aslında en azından canım istediğinde selam veririm, canım istediğinde selam alırım. hem o vıcık vıcık muhabbetlerden de kurtulmuş olurum. İçimden gülmek gelmediği için, yaptığı esprilere gülmediğim için bana kırılan insanlardan da sıkıldım.

Sıkılıyorum bu hayattan, aslında hayattan değil de, nezaketen yaptığımız her şeyin bir zorunluluğa dönüşmesi beni sıkıyor. anlıyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.