-->

30 Ocak 2015

meşgul çalıyorum. polis çağırın.

çok meşgulum.
kendime aşık ettiğim adamı şimdi de bana aşık olmadığına inandırmakla meşgulum.
bende aşık değildim, ama kendimi ona aşık olduğuma inandırdım.
şimdi hem onu, hem kendimi ona aşık olmadığıma inandırmakla meşgulum.

ahh nasıl bi piskopatım ben böyle,
kendimi çözemiyorum.
nasıl bir pisliğim söyleyin, kendimi temizleyemiyorum.

ikilemlerim, kendime yaşattığım hayal kırıklıkları ve hüzünle kaplı yalancılığım.
iğreniyorum kendi içimden.
hadi söyleyin!
kendimi nasıl temize çekeyim?


1 yorum:

  1. Bence biraz az düşünmeye çalış! İkilemde kalmana gerek yok. Biraz şans tanı karşındaki insana çünkü aşk çok zor olur. Zaman alır anlayış alır her şeyi alır yani:) seni seveni sev, mutlu sen ol! Öptüm.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.