-->

30 Aralık 2013

2013'ün kendisi ve bi önceki yıllar tek tek bana girmişti. Şimdi ise ben 2014'e giriyorum. Yihhuuu

O kadar çok büyük bir değişim geçirmişki anlatamam. Sürekli beni öpüp koklaması, sürekli bana sarılması (ki bu sarılmaları sonrasında evin içinde yapışık ikizler gibiyiz. Tuvalette bile sıçarken başımda durup aptal bir sırıtışla gözlerime bakıyor) tavşan gibi sürekli sevgi dolu bir şekilde sikilmek istemesi, sürekli "seni seviyorum" deyişi ile tam bir salak olmuş çıkmış. Yani bir insan neden bu kadar büyük bir değişim geçirir, nasıl geçirir anlayamıyorum. Aklım almıyor.

İşte öyle. Çok büyük bir değişim geçirmiş ve o eski Öküz Herif'den eser yok. Sanki beden aynı beden de, ruh onunki değil. Belki de ruhunu Eros'a satmıştır. Kim bilebilir.

Peki bu halinden memnun muyum? Sanırım evet memnunum, ama biraz daha ince düşünceli olmasında fayda var, yoksa bi sikim işe yaramıyor. Her neyse işte; 2014'e sevgili ile giriyorum. Darısı başınıza inşallah :)



2 yorum:

  1. SEN BUNU HAK ETMİŞTİN GEÇ BİLE 0LDU AMA ÜLKEMİZE HERŞEY GEÇ GELMİY0RMU HAYAT ERKEĞİCİĞİM :)

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.