-->

25 Ekim 2013

hıçkırık


ben seni çok sevdim.
kendimden bile çok sevdim.
seni öyle çok sevdimki; hiçbir zaman tek başıma hayal bile kurmadım..

ben seni köpek gibi sevdim be ammına koyim.
seni o kadar çok sevdimki;
dünyada bizden başka kimsenin yaşamasını istemediğim zamanlar bile oldu.
ben seni işte bu kadar bencilce sevdim.

ben seni çok sevdim.
anamdan babamdan da çok sevdim seni be orospuçocuğu.
hatta bilsem günah yazmayacak "ulan ben seni allahtan bile çok sevdim" diyeceğim de, götüm yemiyor.
biliyorum burayı okuyorsun ve sende biliyorsun:
haketmesen de; ben seni, beni sevmediğin kadar çok sevdim be amınakoduğum.





2 yorum:

  1. işte buna "bumerang etkisi" diyoruz..
    ne kadar hızlı atarsan, kurtulmak için; o kadar hızlı çarpıyor sana...
    kimi seveceğimizi seçemiyoruz...
    kullanma kılavuzlarını okumadan seviyoruz..
    bu "öküz"dür, bu maldır gibi bir takım uyarıları görsek baştan; belki çok daha farklı olacak kaderimiz...
    yapılması gereken, yeni bir zırh kuşanmak artık.. pırıl pırıl, çiziği bile olmayan bir zırh.. başka türlü korunmak imkansız, lanet olası bumerangtan!

    YanıtlaSil
  2. Ben teselli edilmekten nefret ettiğim için sanırım hiç teselli cümlesi bilmiyorum... Senin yazıyı görünce yine aklıma geldi sinirlendim. YouTube'da yeni bir olay var "Boyfriend Tag". Videolarını paylaşan sevgililerin tek amacı geri kalanımızı daha da mutsuz etmek sanırım. Millet sevgisizlikten kırılıyor şunların yaptığına bak...

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.