-->

08 Şubat 2013

çok mantıklı bir sorunun, saçma sapan cevabı


sen beni anlamazsın sevgilim.
neden bu kadar kızgın olduğumu, niye böyle hırçın olduğumu.
her fırsatta neden, kendi kendimle kavga ettiğimi anlamazsın sevgilim.

sen,
benim kendimi, neden sevmediğimi de anlamazsın sevgilim.
inat etme işte, anlamazsın dedim ya..
çünkü senin hep yanında sevdiklerin oldu
düştüğünde kaldıranların, kanayan yaralarını öpenlerin, ufff olunca "öpiyim geçsin" diyenlerin oldu.
sahi "ufff" olduğu zaman "öpülünce" geçiyor mu?
sen beni işte biraz da bu yüzden anlamazsın sevgilim..

neden kendimi sevemeyişimi hiçbir zaman anlayamazsın sevgilim.
ama eğer anlatırsam ve sen beni "can kulağı"yla dinlersen, kendimi sevemezken, seni neden çok ama çok sevdiğimi anlayabilirsin.
ee malum, onca yıllık tüm sevme haklarım, tüm sevme isteğim içimde birikmiş.
sevecek kimsem olmayınca ben kendimi bile nasıl seveceğimi bilememişim sevgilim.
belki seni severek kendimi sevmeyi de öğenirim sevgilim.
izin ver önce seni seveyim, sonra sıra bana gelsin.
ama sen bunu da anlamazsın ki.
sana saçmasapan bir düşüncenin ürünü gibi gelir, akıldışı gelir.
yani aslında biraz delice gelir sevgilim.

sen beni anlamazsınki sevgilim,
şu şehri neden yakmak istediğimi nerden bileceksinki?
nasıl anlayacaksınki, bu şehrin her yerinde günah işlediğimi
her köşesinde ayaküstü bir aşk yaşadığımı, duvar yazılarının arasına sevmiş olduklarımın isimlerini sakladığımı.
sen benim bu şehirden neden kaçmak istediğimi, işte tam da bu yüzden anlamazsın sevgilim.
sana saçma gelir. akıldışı gelir ve işte tam da bu yüzden;
senin o aklına sokıyım sevgilim.

3 yorum:

  1. anlamaz onlar benciller çünki seviliyorlar şımarıyorlar..

    YanıtlaSil
  2. "sen,
    benim kendimi, neden sevmediğimi de anlamazsın sevgilim.
    inat etme işte, anlamazsın dedim ya..
    çünkü senin hep yanında sevdiklerin oldu
    düştüğünde kaldıranların, kanayan yaralarını öpenlerin, ufff olunca "öpiyim geçsin" diyenlerin oldu.
    sahi "ufff" olduğu zaman "öpülünce" geçiyor mu? Sen bole yazinca oyle uzuluyorumki o tum yaralarini gecinceye kadar opmek istiyorum , hic uzulme artik hic canin yanmasin istiyorum :( tresor

    YanıtlaSil
  3. Bide bu yaziyi bi milyon kez like etmek istiyorum ..

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.