-->

27 Temmuz 2011

Dün metrobüste..

Dün metrobüste yanyana ayakta durduğumuz adamın biri durmadan, elimde oynadığım telefonumun ekranına bakıyordu. Bende bunun üzerine mesajlar bölümünü açıp “çok hoşsun lan” diye yazdım.
Sonra baktım bi hareket yok bunda.
Bunun üstüne mesajın devamına şöyle yazdım “bunu okuyorsan bi tepki ver”

Bunu yazmamdan bi kaç saniye sonra adam kapıya doğru yanaştı ve bende onun ardından kapıya yanaştım. O anda zaten bi durağa yaklaşmıştık ve geldiğimiz durakta adam indi ve inerken arkasına hafifçe dönüp bana baktı, bende o anda indim ve o önde ben arkada ilerlemeye başladık.

Tam metrobüsün arka kapısının hizasına geldiğimizde metrobüse bindim ve kapı kapandı. Adam bana camdan bakıp kaşlarını çattıı, bende muck yapıp göz kırptım =)
aasdasdasda güzel bi andı =)))

8 yorum:

  1. ben de bi kere istanbuldan giderken otobüst yanımda oturan çocuğa aynı şekil de "gay misin?" yazdım. Küfür edip, döndü arkasını bana.

    Yol boyunca bi kaç kez daha küfür etti, ben de uyuma numarası yaptım.

    YanıtlaSil
  2. cepten mesaj ha! 40 yıl düşünsem aklıma gelmez! başka taktikleriniz varsa bizle paylaşırmısınız please! :)

    YanıtlaSil
  3. Ayip ama simdi ya senin azeride boyle bisi yapsaydi gerci sende az kosmadin onun pesinden ya ama neyse gene de iyi olmuuuus ;)

    YanıtlaSil
  4. ibne(lik) ile eşcinsel arasındaki fark için bknz. yukarıdaki örnek :)

    sittin sene cesaret edemem telefonuma mesaj yazıp yanımdakinin okumasını beklemek falan ondan evde kaldık ya lol

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş eline sağlık böylelikle herkese sarkılmayacağını, herkesin telefonuna bakılmayacağını öğrenmiştir.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.