-->

14 Ocak 2011

Sikiyle düşünen insanlar her yerde karşına çıkacaktır. Meslekleri, eğitimleri hiç bi sikim farketmeden götünü sikmek için fırsat kollayacaklar

Bu yazı, şu yazının devamıdır: ŞU YAZI

Ya aslında ben komik bi anımı anlatacaktım ama işte ruhumu çok küçükkene sahipsiz kaldığım ilk anda, küçük emraha sattığımdan dolayı komik yazmak istediğimde bile böyle yazılar çıkıyor. Gerçi bi yandan böyle yaza yaza yazılarımdan para kazanmayı da düşünmeye başladım. Mesela bu yazıları götürüp Mahsun Kırmızıgül'e hayatımı film yapmasını isteyebilirim. Hatta filmin adı da "İstanbul'da 5 dick" olur. Her neyse ben size evden kaçışımın gerisini de anlatmaya başlıyım:

İşte evden kaçıp, böyle amı götü dağıtmış vaziyette sokaklarda dolanıp, yaşlı bi amcanın beni sahiplenmesini bekliyordum. Beni sahiplenecek, sevecek, saçımı başımı bol bol okşayacak diye umuyordum. Ama öyle olmuyordu. Ben gün içinde böyle rahat rahat dolanırken, geceleri de peşime takılıp götümü kesmek isteyen tinercilerden ve gündüz aile babası, gecede sokaklara çıkıp sikecek bir şey bulamayınca köpek siken ibne avcılarından kaçıyordum. Mesela hiç unutmam yine o gecelerden birinde parkta böyle oturmuş saatlerin artık geçip gitmesini ve bi an önce herkesin evine dönmesini bekliyordum. Herkes gidince sessizce bi çalı çırpının altına girip uyuklayacaktım.

Sonra saatler ilerleyince, parka bakındım böyle gayet sessizleşmişti, nerdeyse kimse yok gibiydi. Çantamı yanıma aldım ve küçük çalı çırpıların arasına girdim. Çalı çırpı dediğimde şu küçük ağaçlar varya hah onlar işte. Böyle girdim orda çantayı başımın altına bıraktım ve yıldızlara bakınmaya başladım. Ne güzel bir gökyüzü var diye diye içimden geçirirken uyuya kaldım. Aradan ne kadar süre geçti bilmiyorum bi ara uyandımki etraf aydınlanmaya başlamıştı. İt gibi titriyordum. Dedim nooluyoruz ammına koyım ne bu? yoksa kış geldi de benim mi haberim yok. Sonra kollarımı falan pantolonumun içinden sokup bacak aramda sessizce uyuyan yarrağımı avuçlamaya başladım. Ayy allahım ellerim öyle bi soğuktuki kendim ürperdim. Neyse öyle böyle biraz ellerim falan ısınmaya başladı, ama zaten üşümüş olduğumdan dolayı gözüme artık uyku girmiyordu.

Sonra aradan bi yarım saat veya bi saat geçmiştiki, yakından bi yerden sesler falan duymaya başlayınca, başımı kaldırıp sessizce az ileriye bakındım. Bi kaç tane tinerci ateş yakmış etrafında oturup ısınmaya çalışıyorlardı. Dedim kalkıyım artık burdan, yoksa bunlar uyumak için dağılmaya başlarlarsa kesin beni görürler. O anda ben böyle onlara çaktırmadan ordan çıkıp, parkın içine doğru gidiyordumki baktım adamın biri beni izliyor. Bir şey yapmadım, böyle sanki bir şey olmamış gibi parkın çıkışına doğru yürümeye başladım. Ben yürümeye başladım ama bi baktım adam da peşimden gelmeye başladı. Ama nasıl geliyor varya, onun yürüyüşünden dolayı götüm tutuşmaya başladı. Tabii onu bu yürüyüşle görünce, ben daha bi hızlandım ve parkın dışına çıkında, artık yürümeyi bırakıp koşmaya başladım. Ben koşmaya başlayınca adamda koşmaya başladı. Ben önde, adam arkamda parkın çevresinde koşuyoruz. Sonra bi yerde artık çanta ağır gelmeye başlayınca çantayı ilk döndüğüm köşede, karanlık tarafına sallayıp koşmaya devam ettim. Karşıma çıkan ilk apartmanın bahçesine atlayıp, süs çalı çırpı ne bulursam arasında girdim ve öyle kaldım.

Allahım nasıl korkuyorum varya, götüm yusuf yusuf atmayı bırakmış, resmen bağırıp çağırıyordu. İşte o zaman sahipsiz olmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu daha iyi anladım. Sahipsizlik işte buydu, başka zaman zevk için götünü siktirmek için can atarken, şimdi tecavüze uğramamak için götü sağlama almanın bi yolunu arıyordum. Biri olsa koşsam gitsem yanına ve bana sahip çık desem ne güzel olurdu oysa. Ama hiç kimse yoktu, yardım isteyeceğin hiç kimse yok. Tek başıma olduğumu ve bunun ömrüm boyunca hep böyle olacağını anladım. 15 yaşındasın ve bi sokak köpeği gibi başıboşsun. Canın istediği yere gidebilirsin, ama canının istediği şeylerle karşılaşamayacaksın. Hayat buydu. Gece yarısı ava çıkan oruspuçocuklarına ne pahasına olursa olsun yakalanmamak. Zaten bundan sonra etrafımda hiç kimse de olmayacaktı ve yalnız olduğumu, sahipsiz olduğumu anlayan ilk kişi götümü sikmek için fırsat kollayacaktı.

Bu duygular içinde, kalbim öyle bi atıyoduki artık öleceğimi falan sanıyordum. O anda götümden soluklanırken o kadar gürültülü bi şekilde nefes alıp veriyordumki, bi an nefes almasam, zaman dursa falan diye dua etmeye başladım. Ben bu hisler içindeyken adam çıkageldi tam bahçenin önünde durdu. Telaşlı bir şekilde sağa sola bakınırken birden bana döndü ve o anda kalbim durdu. Bana baktığı anda apartmanın kapısı açıldı, dışarıya bi karı koca oldukları belli 2 kişi çıktı ve adam apartmanın kapısının açıldığını görünce ordan uzaklaşmaya başladı. Beni görmemişti, ama o anda kapı açılıp dikkati oraya gitmeseydi ve benim olduğum yere biraz daha iyi baksa kesin görecekti. Ben orda, bu göt korkusu eşliğinde hayata tekrar dönmüşken, bu sırada bizimkilerin tarafında da, benim evden kaçmamdan sonra olaylar şöyle devam ediyordu:

Yazının devamı için tırtıkla

7 yorum:

  1. Dizi film gibi adamsin hadi daha seri daha seriiii

    YanıtlaSil
  2. Hayaterkeği'nin suçu ne? dizisinin II. bölüm fragmanı niye dönmüyo?

    YanıtlaSil
  3. @Çizer =)

    @Sade asdasdasdas kız gülmekten öldürdün beni =)))
    Olum yazmak içinde enerji toplamam lazım, seri diyosun ya koparıyosun beni. Olm sanki fabrikamıyım seri =))

    @KremKramel ??

    YanıtlaSil
  4. Diyom ki yani, 2 gün sonra diyosun da bize de acı! Fatmagül dizisinde bölüm sonunda en azından gelecek bölümün fragmanı dönüy. Sen bana anlatacaklarını çıtlat ben sana fragman çekerim.

    YanıtlaSil
  5. o peşinden koşan piç'e bir okkalı küfürde benden.

    YanıtlaSil
  6. yazılarında bi 15 tanesini okudum da. alayı yarraklı marraklı yazılar. biraz daha sakin yazabilirsin sanki :)bi önceki yazını beğenmiştim aslında..

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.