-->

04 Ekim 2010

Çıkış

Şu an Tarkan çalıyor aşkın sağı solu belli olmaz deyip duruyor. Tarkan'ı siktir etde, canım çok sıkılıyor ve önceki günden bu yana eve kapandım hiç çıkmadım. Yaptığım şeyler sadece nete girmek, 31 çekip uyumak ve arada uyanıp bir şeyler atıştırdıktan sonra gidip işemek. Bunlar dışında hiç bi sikim yapmadım ve belkide can sıkıntısının nedeni kendime eve kapatmış olmam. Çalan telefonlara bakmadım, gelen mesajlara yanıt yazmadım ve telefonu da habire kendimden uzak tutuyorum. Gün içinde telefonu kendimden uzak tutmaya çalışırken, bi ara Piç Kurusu'nu yalnız aradım ve bir iki cümle konuştuk. Rahatladım. Başka yaptığım bir şey yok. Şimdi saat 01:40 geliyor ve çok açım. Dışarı çıkıp bir şeyler atıştırmayı düşünüyorum. Belki Taksim'e de gidebilirim. Hem bu gece bayağ sakindir ve belki barada gidip kaliteli birileriyle tanışırım. Bilmiyorum sadece bu evden çıkmak istiyorum o kadar.

4 yorum:

  1. @Vanilla ahaha manyak kopardın beni :Pp

    @Usturupsuz'um tombul memelim, canım durduk yere sıkılıyor bazen. Sonbahara veriyorum ^_^

    YanıtlaSil
  2. Kim bilir belki de piç kurusunu dama attıracak birisi bile çıkar :p

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.