-->

02 Eylül 2010

Merhaba tatlı şey seniii

Haberleri falan izlerken veya gazeteleri okurken işlenen cinayetlerin katillerine hiç dikkat ettiniz mi? Sizi bilmem ama ben çok dikkat ederim.
İzlenimlerimden da şu sonuca vardım;
Yakışıklı, eli yüzü düzgün, eğitimli, kültürlü, güzel insanlar daha büyük katliamlara, hatta ses getirecek katliamlara imza atıyorlar.
Benzersiz, kusursuz, zor ve hatta anlaşılamayan cinayetler, olaylar hep bu eli yüzü düzgün insanlar tarafından işleniyor. Abi adamlar kusursuz görünüme sahipler ama içlerinde kocaman fırtınalar kopuyor. Resmen kendi kendileriyle harbe girmişler. Kendilerine ya hiç rakip görmüyorlar veya herkes onlar için rakip. Bu yüzden tuttuklarını sikiyorlar.
Neyse sözü daha fazla uzatmadan şunu diyeceğim, herkes kendisine iyi baksın, yakışıklının biri götünüzü keserse hiç şaşırmayın. Aaa bu arada tahmin ettiğiniz gibi, benden korkmanıza gerek yok, ben zararsız bi çirkinim.

5 yorum:

  1. merhaba,
    çok kıvamında bi piçlik,doğal rahat sevimli hatta..
    tuttum''umarım yanlış anlaşılmaz bu tutma''..
    eskileri okuyorum,bi çırpıda yarıladım gibi..
    şimdilik bu kadar...
    selamlar efendim..

    YanıtlaSil
  2. çirkin olduğunu zaten François Sagat'ı avatar yapmandan anlayabiliyoruz. :P

    YanıtlaSil
  3. @x-coach :))

    francois'e ölüyorum, bi tanemdir o benim. Tam bi piç, tam bi orospuçocuğu

    owfff hayvanım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Ya da şuç işleyenler sana çekici geliyordur?

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.