-->

19 Ağustos 2010

Off ulan, yazı çok uzun oldu, parçalamak zorunda kaldım (2)

(Bu yazı, şu yazının devamıdır haberin olsun, sonra ne oluyor lan deme) veeeee start: ...Manyak ya verdiği cevapla kendi kendime güldüm, ama zaten onun ''aşgum'' ve ''aşgom'' kelimelerini seviyordum. Ama konumuz dağılsın istemedim ve kendimce daha ağır yazmaya devam ettim, çünkü öyle, hoşlanıpta ha bire saklayıp duranları, kendini karşısındakine ağır satanları şerefsiz 2 yüzlü olarak görüyorum. O'na da ''2yüzlülük gibi ağır karşılıyorum onu, yani kısaca ''vereceksen ver, vermeyeceksen, uğraştırma piçç'' derim adama. Sende hoşlanırsan benden, rahat ol, ağır satmaya kalkışma kendini taamm mı?'' dedim. Ama işte dedim ya ben bu çocuğu boşuna sevmiyorum, boşuna sevmedim diye. Piç eskiden yediği haltlardan utanıyor. Gerçi beni iyi tanısa kendinden utanmayı aşıcak, ama beni daha tam tanımıyor. Zaten şu yazdığı cümleden bayağ ne demek istediğini anladım. ''Eskiden olsa, Gelip sikisip geri donerdim, Ama Artik ben, Bilincli 1 bireyim'' dedi :)) öküz ya, valla bu yazdıklarına bir saat güldüm. sonra O'na ''canımsın, lütfen hep böyle ol'' diye yazdım, O'da bana ''Olurum. Sex date gibi olmasin ilk bulusmamiz oyle baslarsa..'' Bu cümleyi kurdu, bunu görünce edebiyatı parçalayasım geldi ve zaten edebiyatın ammını götünü bir edercesine şöyle yazdım ''eğer ben sadece sikişmek isteseydim, inan ilk yazıştığımız gün ne eder eder kendimi sana siktirirdim, yada seni bi güzel sikerdim'' dedim. O'da devam etti ''1 daha gorusmek istemiyorum tek geceliklerimle. Selam bile vermiyorum'' diye yazdı. Gerçi bu konuda ona katılmıyor değilim. Çünkü bazen insan gece yiyiştiği adamla, sabah uyandığı adamı karşılaştırdığında, bi bakıyor ki her alanda dağlar kadar fark var. Kişilik sıfır, karaktersiz, çirkin ve üstelik duygusuz. Iyyy miğdemi bulandıran gecelik ilişkilerdense, sikim çürüsün, kötüm küf tutsun daha iyi. Neyse işte bende ona ''yok lan, senle sex date olmasın zaten. Çünkü tüm lekelerine rağmen, için tertemiz, bunun için seni seviyorum'' dedim. Seni seviyorum dememdeki cümlenin içinde, bu yüzden görüşmek istiyorum, bu yüzden senle yaşlanmak istiyorum, bu yüzden senle bi boklar yemek istiyorum v.s demek istedim. Evet abi adam her boku yemiş olabilir ama bazen harcadığı cümlelerin içinde, saflığını, dokunulmamışlığını olduğu gibi görebiliyorum. Sonra yaptıklarına falan bakıyorum ''bu piç nasıl yapmış tüm bunları, böyle biri yapmazki'' diyorum. Ama harbiden de öyle yani. Bedeni istemediğim kadar kirlensede, yüreği temiz bu piçin. Hani lafta falanda değil, gerçekten öyle olduğuna inanıyorum. Bide, şu bedeninin kirlenmesi olayına şöyle bakıyorum. İnsanın yaptığı tüm piçlikler falan, hepsi onu olgunlaşması içindir. Ve zaten bende hayatım boyunca böyle düşünerek yaşadım. Yaptığım hiç bir şeyden pişman değilsem, bunun nedeni de budur. Yaşadığım her şeyin, yaptığım her haltın, yediğim her bokun beni olgunlaştırdığını ve olgunlaştırmaya devam edeceğini düşünerek, en kötü olayları bile takmıyorum ve yaşamaya devam ediyorum. Bazen canım yanıyor, ama zaten canım yanmazsa yaşananları tam olarak nasıl idrak edeceğim ki? Neyse işte, geçen Piç Kurusu'ndan bir arkadaşıma bahsettim, bide Piç Kurusu hakkında yazdıklarımı okuttum, bana ''seni kandırıyo, sakın güvenme buna, sen kendini çok fazla açmışsın buna, birazcık kapalı ol'' gibilerinden bir şeyler dedi. Bende O'na ''böyle davranırsam 2 yüzlülük yapmış olurum, ben öyle davranamam'' dedim. O da beni iknaya çalıştı ''yok yok 2 yüzlülük değil bu'' dedi. Dedi demesine ama onun veya bi başkasının dediklerine bakmıyorum, istesemde bakamıyorum zaten. Şu 5 para etmez hayatta, kendi bildiğimi yapmaktan başka bi bok yaptığım hiç bir şey olmadı. Hem kandırsada ne yapcakki, götüme koyup ''seni siktim, karnındaki piçle ortada kal, gör eben ammınımı'' diyecek. Nah gördüğünüz gibi hiç bi bok olmuyor. Daha öncede dediğim gibi bi kaç gün zırlarım sonra, her şeye alıştığım gibi bunada alışırım. Çokda siklemem yani, zaten tutup beni sikti, ortada bıraktı diye kıyameti koparacak değilim ya. Ammmmaaan. Gerçi sikti falan filan diyorumda, lan ben daha rahat rahat götümü bile elletemiyorum, daha sürtüşme haricinden götüme yarrak yaklaşmadı. Yani o sıcaklığı falan seviyorum tabiiki ve hatta bazen daha iyi patlıyım diye 31 çekerken kendi kendimi parmakladığımda oluyor ama sadece o kadar. Yani götümü orta parmağım dışında giren bir şey olmadı. Bu yaşıma kadar böyle devam ettim. Bundan sonra ne olacak bilmiyorum. Bilmiyorum diyorum çünkü büyük konuşup '' asla götümü siktirmem'' dersem, ertesi gün muhakkak götümü siktireceğimden korkuyorum ve o yüzden bilmiyorum dedim. Zaten her yapmam, etmem dediğim şeyleri yaptım. Her yemem dediğim boku yedim, her en kötü diye baktığım, gördüğüm şeyleri yaptım. Ayyy neyse konuya döniyimde artık kapatıyım, çok uzadı bu yazı yaw. Neyse işte sex date konusunda piçe ''seni tüm lekelerine rağmen seviyorum, çünkü için temiz'' deyince Piç Kurusu'da bana ''Saol. Oyle dusunuyosan gercekten! Ama sikisten sonra ''hadi canım isim var'' dersen seni doverim. Ve emin ol o isi iyi yaparim'' diye yazdı. Bende ağzıma gelen ilk küfürle şöyle yazdım ''oruspuçocuğu, senle öyle bişi düşünsem bu kadar üzerine düşermiyim sanıyosun? Sikiş istesem, yaşadığım yer itibariyle sikiş konusunda, sıkıntı yaşar mıyım hiç? istesem her gece biriylen yatar kalkar hiç kimseyede dönüp bakmam amcık'' dedim. Deyince içim rahatladı. O da rahatladı sanırım. Ama şimdi biraz daha sevmeye başladım piçi. Çünkü duygularında çok samimi görünüyor. Canımdır o benim yaaaaaaa, canım canım. bide onun bu son söylediklerinden şunu anladım ki, O benim onu beğenmeyeceğimden veya sadece sikiş için görüşeceğimden korkuyor, bende aynı onun gibi düşünüyorum. Ve sanırım ikimiz o kadar piçizki birimiz diğerini kandıracak diye çok ama çok korkuyoruz...

5 yorum:

  1. http://www.booooooom.com/2010/08/20/artist-painter-sylvia-ji/

    korku en buyuk gereksızlıktır...

    YanıtlaSil
  2. http://www.timsah.com/Michael-Jackson-Thriller/pdVPdT5nmsK

    http://4.bp.blogspot.com/_L_ZCHMXi3q8/R-5yihrVaeI/AAAAAAAAAdQ/2kvaTy7gCUo/s400/IllBeBach_Fullpic_1.gif

    YanıtlaSil
  3. @ilk adsız: sanırım benimle sanatsal bir paylaşım yaptın ve ben anlamadım :))

    @ikinci adsız: sende onun yolundan mı gittin nedir?
    Ama maykıl ceksını severim saol :))
    ayrıca bana orsupuçocuğu demene bayıldım piç!!

    YanıtlaSil
  4. İlk kim sikecek merak içindeyim :d

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.