-->

19 Ağustos 2010

Off ulan, yazı çok uzun oldu parçalamak zorunda kaldım (1)

Hani benim bi Piç Kurusu varya, hah işte şimdi biz bu piçle daha doğru dürüst birbirimizi görmedik. Ama habire bir şeyler konuşup, arada bir ağlak cümleler kuruyoruz ve bu ağlak cümlelerden dolayı da birbirimize iyice alıştık gibi. Yanlız birbirimizi görmedik dedim ama, aslında olay görmedik değil. Daha doğrusu o beni görmedi. Sebebi de, ben öyle çok fazla netten götümü, taşşağımı falan açıp göstermeyi sevmiyorum. Sevmediğimden dolayı da, O'na cam mam açmadım şimdiye kadar.

Neyse işte biz onunla böyle sık sık muhabbet ediyoruz, canım cicim, aşgum, aşgom çekiyoruz ama o beni hayal meyal gördü. Dedim ulan hadi Piç Kurusu'da beni tam görsün. Saçımı başımı yaptım, cicilerimi falan giydim, kuruldum camın karşısına açtım camı. Bekliyorum kabul etsin, tabii bu arada kalbim götümde atıyor. Çünkü içimde beni beğenmeyecek gibi bir his var, bu hisse bide hayali konuşmalarım eklenince olay hepten koptu. Camı açar açmaz bana ''seni kim siker bu tiple amcık, siktir git'' yazacak diye beklemeye başladım. Ama yok bi türlü cam açılmadı, meğer msn'e telefondan girdiği için cam mam açamıyomuş. Gerçi cepten giridğini zaten ilk konuşma sohbet oturumunda gördüm ama işte safım ya, açılır falan diye düşündüm. Açılmayıncada biraz bozuldum, hani kendimi o kadar süsledim püsledim hazırlandım, emeklerim boşuna gitti hesabı yapıyorum kendi kendime. Gerçi çok da bi bok yapmadım, sadece saçımı yukarı kaldırmıştım, bide sakalımı elimle düzetmiştim accık, bide kaşlarımı düzelettim accık :)) ama hepsini accık accık yapmıştım :Pp

Neyse işte hazırlıklarım falan boşuna gitti. Göremedi beni. Dedim bari resim bırakıyım ordan baksın. Tuttum en güzel, en yakışıklı, en karizmatik, en en en şahane pozumu verdiğim resmi bıraktım msn'e. Resim eski ama olsun yanii, tuttum koydum sol tarafa, ama onuda göremedi. Bende ''neyse zaten az kaldı ayın 25ine, ama o zamana kadar 31 e devam'' dedim ''puhahahahha'' diye güldü Piç Kurum.

Sonra bana ''25 inde baska 1 sey olcagina cok eminsin bakiyorum. Asgom'' diye yazdı. Ben de ''yok lan ne biliyim işte, umut fakirin ekmeği misali, bende öyle 25 i diyorum. Ne olacaksa olsun. Ben senin beni beğenmeyeceğinden korkuyordum, gerçi artık beni beğenmemeni de sikime takmıyorum. Beğenmezsen beğenme ammına koyımm, dünyanın sonu değil ya'' diye msn'de bugüne kadar kurduğum en uzun cümleyi yazdım. O'da bana ''Manyak yaa. Beğenip begenmemeyide gectim, biz zaten bulusunca oyle 1 iliski adi altinda degil arkadaş olarak buluşucaz'' diye yazdı. Bende ''orası zaten oyle piç, zaten her halükarda arkadaş olucaz'' deyiverdim. Benim dememle, O'da gavurcasıyla karşılık şunu yazdı ''Sonrasi we will see'' dedi.

Sonra düşündümde, lan zaten ben O'nu fotolarından gördükçe, delleniyorum, köpek gibi beğeniyorum, bide yüzyüze görüşürsek, olurda hepten beğenirsem dayanamam sokak ortasında üstüne müstüne atlarım yani. Tabii bunları düşünürken, bi yandan da aynı şekilde anında O'na yazıyorum. O'da bana ''puhahahaha haberin olsun, kendimi sana ağır satıcam'' diye yazdı.

Manyak, beni sanki ağır takılanları çokda sikime takıyomuşum gibi gördüğünden olsa gerek, bende ona ''ahahahhaa pek taktığım bir şey değil'' dedim. O'da beni yarrak veya göt delisi sanıyor ya, şöyle yazdı ''Hemen sevismem. Arzula beni once'' İşte tam bi piç, sanıyo ki o kendini başkalarına ağır satarken işe yarayan taktik, bende de yarayacak. Gerçi hiç bi sikim taktiğin üzerimde işe yarayacağını düşünmöyorum zaten. Zaten şu ağır takılma olaylarınıda hiç sevmem ve bana çok yapay geliyor. Bundan olsa gerek ki, yapaylığı farkettiğim anda, karşımda kim olursa olsun muhabbeti kısa kesiyorum, sert, kısa ve net cevaplarla susturuyorum. Resmen yanından kaçıverircesine uzaklaşıyorum. Zaten Piç Kurusu'na da ''piç! bende öyle numaraları sevmiyorum, bana çok yapay geliyor'' diye yazdım. Manyak ya o da bana ''Yaa pic olmak zor asgum'' diye yazdı :))

(bu yazıyı yazarken kısa olacak sandım ama çok çok uzun oldu, ben bile okumak istemedim. O yüzden parçaladım.Devamı burda)

1 yorum:

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.