-->

10 Ağustos 2010

Ne zaman, nasıl bi bok yiyceğimi sen mi bana söylüycen mal!!

Kulaklığımda Sertap Erener ‘’oo yeee’’ diye bağırıp duruyor. Eski güzel bulduğum şarkılarından. Şarkıyla ilgili hatırladığım her hangi bi anım yok. Hayret bu şarkıya her hangi bir anlam yüklememişim. Hayrett ki Sertap Erener şarkılarında hep böyleyim ve herhangi bir anım olmuyor. Sanırım o anki duygularımı olabildiğince dile getirdiği için olsa gerek : ))

Sesi eskiden de güzelmiş. Hatta şimdi dinlerken sesinin, şu anki halinden daha güzel olduğunu düşünüyorum. :)

Neyse onu, bunu boşverde, yarın Ramazan’ın ilk günü. Ne yapcaz hafız bu sıcaklarda. Ben soran herkese ‘’evet oruç tutacağım’’ diyorumda, yarın 15 saat boyunca it gibi aç kalacağımı düşününce pek götüm yiyecek gibi görünmüyor.

Aslında tutmak istiyorum. Ama bakalım yahu, inşallah tutabilirim. Birde her Ramazan ayında olduğu gibi bu yılda, Ramazan ayı yaklaşırken bu ara, şu tür mallar çıktı ortaya ve şöyle soru soruyorlar ‘’tüm yıl bok yiyosun, Ramazan ayına gelince oruç tutuyorsun’’ diye salak salak söylenen tipler. Abi ‘’evet tüm yıl boyunca her boku yerim, yıl sonuda orucumu tutarım’’ : )) Yıl boyunca tüm boku yerken sana sormuyorum da, oruç tutarken mi sorucam mal herif, bi siktir git yaa.

2 yorum:

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.